«Life is Strange: True Colors»-un icmalı

2021-09-09 21:02:15

«Life is Strange: True Colors»-un icmalı

2015 -ci ildə Fransız studiyası Dontnod ilk və yeganə hitini — «Life is Strange»-i buraxdı. Finala qədər qəribəliklərlə qarışan sadə bir yeniyetmənin həyatı, orta detektiv hekayəsinə və həyəcanlı mistikaya çevrildi - lakin özündən sonra yenədə güclü təəssürat buraxdı. Oyun, canlılığı səbəbindən Deck Nine studiyasının tərtibatçılarından lazımsız, amma o qədər də pis olmayan «Before the Storm» prikvelini ərsəyə gətirdi. Və Dontnod, seriyasının ikinci hissəsinin uğursuzluğundan sonra, Deck Nine «Life is Strange»-də özünün gələcəyi görmə bucağı ilə bağlı təsəvvürlərini True Colors şəklində ortaya qoydu. Göründüyü kimi, qorxulası qədər pis olmadı, amma gözlənildiyi qədər yaxşı da çıxmadı.

 

Alex Chen-in həyatı gətirmədi. Alex, hələ yeniyetmə ikən anasını itirdi, atası ailəni tərk etdi və o, qardaşı Gabe ilə birlikdə, tale onları ayırana qədər, uşaq evlərində gəzdi. Digər yetimlər onunla yola getmədilər, Alex isə onu övladlığa götürən valideynlərlə də çox qala bilmirdi. Super gücünə - nəzarətsiz empatiyasına görə çox çətin uşaqa çevrildi. Yaxınlarından biri güclü duyğular yaşadıqda, Alex özünü idarə edə bilmir, eyni şeylərii yaşayır və başqalarına da səpir.

 

Ancaq burada, həyat məhrumiyyəti ilə dolu Alex-ə nəhayət ümid şüası görünür: çoxdandır ki itmiş qardaşı Gabe onu axtarıb taparaq, birlikdə yaşamaq üçün Kolorado dağlarının Haven Springs adlı kiçik mədən şəhərinə köçməyi təklif edir. Cazibədar görünür: oradakı hər kəs bir -birini üzdən tanıyır və Alex-in özünü də, Gabe-in hekayələrinə görə, uzun müddətdir gözləyir. Onu ürəkdən qarşılayırlar və həyat yenicə yaxşılaşmağa doğru getməyə başladıqda faciə olur (nəyin olduğuna dair spoyler verməyəcəyik).

 

Bunun günahkarının Haven Springs-in şəhər quran müəssisəsi olan «Typhon Mining» mədən şirkətinin olduğu aydındır. Ancaq şirkət uğurla ittihamları rədd edir və hər şey günahkarların cəzalandırılmayacağına doğru gedir. Xoşbəxtlikdən, Alex super gücləri ilə işi öz əllərinə götürür.

 

Ahı o, maksimum dərəcədə bükülmüş empatiyasını işə salaraq, artıq idarəolunmaz duyğularının ilkin nümayişindən sonra dərhal daha praktik şeyə - telepatiyaya keçir. Alex daim inləyir və qalib gəlir, amma bir daha özünü idarə etmək bacarıqını itirmir. Onun xüsusiyyəti isə, həmsöhbətlərinin güclü emosional fikirlərini oxumağa belə imkan verir.

Beləliklə, Alex Haven Springs-də yaşamağa davam edir, sakinlərini daha yaxından tanıyır, heç bir sual vermədən sirlərini öyrənir və onlara emosional yükləri ilə kömək edir. Və paralel olaraq, ədalətin qalib gəlməsi üçün kifayət qədər dəlil olacağına ümid edərək faciənin detallarını araşdırır.

 

Təəssüf ki, True Colors sözün əsl mənasında digər insanların duyğularını araşdırmağa həsr olunsa da, oyunun özü demək olar k bunu göstərmir. O, heç ünvanına mənfilik üçün heç bir səbəb belə göstərmir (LIS2 -dən fərqli olaraq): Alex olduqca simasız qəhrəman olsa da, Haven Springs sakinləri əksər hallarda hətta yaraşıqlıdırlar. Qəhrəmanın hər iki potensial romantik ortağı da daxil olmaqla: hər birinə kifayət qədər diqqət yetirilir və heç biri zorla sırınmış kimi görünür.

 

Lakin eyni zamanda heç kim lazımi ölçüdə açılmır, yapışmır, ruha batmır. Demək olar ki, hər personaj eyni hekayənin qəhrəmanı və eyni xarakterli vərdişin sahibi olaraq qalır. Oyun tez başa çatır: onun beş epizodu «Before the Storm»-un üç epizodu kimidir — amma yenə də dolğun kimi görünür.

 

Nəticədə, qəbul edilən qərarların əhəmiyyətinin mənası qalmır və onsuz isə prosesə qarışma həvəsi də düşür. Oyun müntəzəm olaraq cavablar və ya Alex-in hərəkətləri üçün iki variantdan birini seçməyə imkan verir, lakin burada daha çox və ya daha az əhəmiyyətli qərarlar var, hər epizoda üçün sadəcə bir yarım ədəd. Bu səbəbdən, True Colors çox şeyin təhlükədə olduğu şəxsi macəra kimi deyil, daha çox film kimi qəbul edilir.

 

Alex-in supergücləri də, ilk hissədə zamanı geriyə doğru çəkən xüsusiyyətdən fərqli olaraq, süjet və qeympleydə maraqlı şey təqdim etmirlər. Oyunçuya minimum hərəkət etmək gərəkdir: bütün vurğulanan obyektləri araşdırmaq və fleşbekləri dinləmək. Sonra isə Alex özü həmsöhbətini replikası ilə tam ürəyindən vuracaq, onu təəccübləndirəcək. Uduzmaq mümkün deyil.

 

Oyunçunun özünə qaldığı tək şey, əlavə məzmun axtarışıdır, ancaq onu da axtarmaq üçün xüsusi motivasiya yoxdur. Əlavə səhnələrin mövcudluğunu yalnız epizodun sonundakı nəticələr xatırladır: adsız NPC-lərdən hansına kömək edəcəyinizi təxmin etməli və hansı kötükdə oturmağa qərar verməli.

 

True Colors, seriyanın gələcəyi üçün parlaq və fərqli baxış təqdim etmir. O, əminliklə «Life is Strange»-in hər seriyasında ola biləcək siyahıdakı şeylərə quş qoyur: gənclik, super güclər, hərəkət seçimləri, qərarların statistikası, bir neçə sonluq. Ancaq oyun özünəməxsus bir şey təklif etmir. Qəhrəmanın sözdə "empatiyası" özünü süjetdən və oyundan daha çox, səhnələrin quruluşunda göstərir və nəticədə True Colors kiçik televiziya serialı kimi təəssürat bağışlayır. Bəli, heç bir iş görməsəniz də, bunu qaçırmaq sizdə təəssüf hissi də doğurmayacaq.

 

 

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız