Little Nightmares: qaranlıq krallıq

2021-01-11 17:33:52

 

Altıncı ləqəbli sarı yağış paltarında bir qız rolunda, oyunçu qorxunc bir yerdən - “Qarın” adlanan bir sualtı gəmidən çıxmağa çalışır. Oyun ərzində qəhrəman bir çox maneə ilə qarşılarır və oyunda o, onu öldürmək istəyən bir neçə iyrənc canlı ilə qarşılaşacaq. Aclıq mövzusu əsas mövzulardan biridir, bu səbəbdən də oyun əvvəlcə Hunger adlandırılmışdır. Ancaq bir neçə il sonra oyunun adının başlığını dəyişdirildi, oyun nəşr hüququ aldı və PS4 üçün ekslyuziv olmaqdan çıxdı.

 

İlk baxışdan Little Nightmares Limbo və Inside oyunlarına çox oxşayır, amma oyun əslində fərqli bir istiqamətə malikdir. Əgər oyunun müəllifləri oyunu maksimum sirr ilə doldursalar, hekayə ilə oyunun məzmununu birləşdirsələr və eyni zamanda bir çimdik fəlsəfə əlavə etsələr, onda hekayə başdan sona qədər aydın olur.

Little Nightmares quruluşu və atmosferi ilə Resident Evil 7-ni, xüsusən də oyunun ilk bir neçə oyun gedişat saatını xatırladır.

Müdafiəsiz qəhrəman özünü canavarlardan qaçmağa, xilas olmağa və gizlənməyə məcbur olduğu xoşagəlməz bir yerdə tapır. Atmosfer olduqca mistik və qorxuncdur və qonşu otaqda səni nə gözlədiyini heç bilmirsən. Ancaq RE7-də xarakter zamanla güclənirsə və qəhrəman özü öz hesabına ayağa qalxa bilirsə, Altıncı heç bir yeni qabiliyyət əldə etmir. Altıncı yalnız cisimlərin üstündən tuta, onları cəlb edə və ya dəf edə bilər və o qaranlıqları dəf edə bilsin deyə cibində işığsız yerləri belə işığlandıran kibrit gəzdirir.

Altıncının cüzi bacarıqlarına baxmayaraq, Little Nightmares-in bulmacaları müxtəlifdir və darıxdırıcı deyil. Inside da olduğu kimi bulmacalar olduqca sadədir. Bulmacalar demək olar ki, bütün səviyyələrin düyün bağlamaq və ipdə yellənməkdən ibarət olduğu Unravel-dəki kimi bir neçə hərəkətlə məhdudlaşmır. Altıncı, rəflərə və pilləkənlərə qalxır, əşyaları düymələrə atır və zaman zaman kilidlərin açarlarını daşıyır.

Bir çox cəhətdən, müxtəliflik, qəhrəmanın 2D platformerlərdə olduğu kimi bir müstəvidə deyil, sərbəst yerlərdə hərəkət edə bilməsi ilə əlaqədardır. Müəlliflər təkcə əlavə ölçülü hərəkət edən cisimlərin səhnələri üçün deyil, həm də təqiblərlə dolu möhtəşəm anları təcəssüm etdirdilər. Həm də oyunda stels mövcuddur və o, Altıncının rəqiblərini səs-küy yaratmadan keçməyə çalışdığı bir hərəkətdir. Onun addımlarını eşitmək olmur, ancaq ətrafı və ətrafa səpələnmiş zibilləri izləmək gərəkdir.

Müdafiənin olmaması çox gərgin bir atmosfer yaradır. Altıncının ölçüsü ilə düşmənlər arasındakı fərq olduqca böyükdür. Bir tərəfdən hər qapını açmaq qorxu hissi yaradır, çünki qapının arxasında düşmən dayana bilər. Digər tərəfdən, rəssamların və dizaynerlərin daha nə yaratdıqlarını görmək istəyi yaranır. Bir neçə qarderobu və manekenləri olan boş otaqlar kimi sadə yerlər belə, narahatlıqlara səbəb ola bilər, xüsusən də işıqlar sönən və Altıncı əlində bir çaxmaq tutan vaxtı. Kölgələr divarlara tullanır, cücərtilər hər tərəfə səpələnir - başlarında papaqlı, qaranlıq musiqi səsləri olan qəribə canlılar, kədərlə döşəmələri bağlayır. Hər dəqiqə müəlliflərin ixtiraçılığı təəccüb yaradır - rəqiblərin dizaynı, daha sonra səs, və sonra tapmacalar.

Limbo və Inside pərəstişkarlarının bu oyuna diqqət yetirməsinə dəyər. Sözün yaxşı mənasında bu oyun digər müəllifləri ilhamlandıracaq. Inside bu janrda özünü çox yüksək göstərdi. Amma Little Nightmares oyunu yüksək səviyyəyə yeniliklər tətbiq etmətklə yaxınlaşdı.

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız