Kingdom Come: Deliverance - Yaxşı unudulmuş köhnə

2021-03-05 21:12:32

Yaxşı unudulmuş köhnə
 

 

Kingdom Come : Deliverance çox mübahisəli bir oyun olduğu bilinir. Bu oyun tələsik sehr, tarixi dəqiqlik və fiziki realizm çatışmazlığı (xüsusən orta əsrlər hamamlarında) beş dəqiqədə bütün yaraları sağalan möcüzəvi eliksirlərlə, qullar cənablarla eyni çəlləkdə çimərkən və bir-birinə dayanan personajlarla doludur..

Davamlı qidanın qayğısına qalma ehtiyacı, hər hansı bir meyxanada bir qazandan pulsuz yeyə bilmə qabiliyyəti ilə düzəldilir. İlk mərhələlərdə qalıcı pul çatışmazlığı bir çox cəhətdən oyunu, kuboklarla dolu atı ilə birlikdə fırtına axtaran, yəni bütün ciddi hadisələrə qarışan bir növ döyüş tacirinin simulyatoruna çevirir. Bir neçə düşmən cəsədi və qandan qoparılan və qırılma əməyi ilə qazanan bütün qəniməti sərfəli şəkildə satmağa tələsirlər. Son yeniləmə və ilk böyük DLC From the Ashes bu məsələləri həll etməlidir.

 

Məsələn, yeniləmə ilə təqdim olunan hardcore rejimində artıq qazandan yemək yeyilmir. Və DLC From the Ashes yol getmə yerinə daim mənfəət almaq məqsədilə, öz kənd təşkilimizi etmək təklif olunur. Bununla birlikdə, burada hər şey birmənalı olmadı - əgər hələ Polovtsian zireh satan tacirlərlə qarşılaşan yüksək səviyyəli bir oyunçu deyilsinizsə və indi qəpik-quruşla silahçı və zirehçiyə qədər qəpiklərlə nə edəcəyinizi bilmirsinizsə. Ratai, çox güman ki, daha da çoxu olacaq.

Məsələ burasındadır ki, əsas xarakterimiz Lord Devişdən (ona doğma kəndinə hücumdan sonra yarı ölü, sığınacaq verən) rədd edilə bilməyən, lakin açıq şəkildə, tamamilə qeyri-real görünən bir təklif alır. Vəziyyəti təsəvvür edin: bir dəmirçinin oğluna, əslində bir köləyə, əvvəlcə xarabalıqlardan bərpa edilməli olan yeni bir böyük yaşayış məntəqəsinin başçısı olmaq təklif olunur. Razıyam, daha çox şərəfli bir təklif və sərvət qazanmaq üçün xoşbəxt bir şans kimi deyil, "aldatma" kimi görünür - Deviş həqiqətən öz kəndini başqasının hesabına bərpa edir. Üstəlik, ümidlərini doğrultmamağımız halında bir növ cəza ilə hədələyir.

 

Bu araşdırma dərhal həyata keçirilmir, ancaq əslində bir zamanlar çiçəklənən Pribyslavitsa kəndi demək olar ki, məhv edilmiş mühüm süjet hadisələrindən birindən sonra əldə edilə bilməz.  Əslində, bu yüksək səviyyəli bir məzmundur - bütün inşaat və satınalma dastanına başlayanda, nəzəri olaraq cibinizdə pul olmalıdır. Ancaq məbləğlər fərqlidir. Yenə deyirəm: From the Ashhes buraxıldıqda, oyunun hamısını (demək olar ki, hamısını) tamamlamısınız və cüzdanınızla çırpınaraq ən zirehli addımlarla irəliləyirsinizsə, o zaman genişlənməni iki hissəyə başa vurmuş ola bilərsiniz. Əks təqdirdə, çox pul yoxdursa, hələ çox tərləməli və pul yığmalı olacaqsınız. 

 

Son məqsədə çatmadan, kilsəni təmir edib bir qurbangah düzəltmədən əvvəl kənddə çox şey tikmək lazımdır - oduncaqçılar üçün bir düşərgə, dəmirçi, meyxana, çörək zavodu, keşikxana, yeni daş körpü. Bunun üçün minlərlə qəpik-quruşa mal, material, sənətkarlıq alətləri və mənbələr - daş, kömür, taxıl və ya ət (yəni mal-qara) tələb olunur. Niyə "və ya"? Çünki bəzi hallarda nəyin tikiləcəyini seçməlisiniz - tövlə və ya keşikxana, eyni çörək və ya qəssab dükanı. Beləliklə, yerli sakinlərin pəhrizinə də təsir edirik. Hər halda, xəritənin hər yerində gəzməli, bütün bunları bizə təmin edə biləcəkləri insanları axtarmalı, bir qiymətlə razılaşmalı və bəzən ehtiyac duyduğumuz sənətkarların bəzi şəxsi problemlərini həll etməliyik. Eyni zamanda, bəzi yerlərdə realizm çox yaxşısıdır: mal-qaranın tədarükü barədə razılaşmaq kifayət deyil - hələ də onu idarə edəcək birini tapmaq lazımdır. Və kifayət qədər aşağı qiymət təklif edən qəssab, heç kimin həqiqətən sevmədiyi köhnə toyuq ətini alacağımız barədə dürüst xəbərdarlıq edəcək ...   

 

Bir məhkəmə icraçısı və bir hakim hüquqları ilə Pribislavitsa sakinləri arasındakı mübahisələri həll etdikdə və onlar üçün qanunlar qurduğumuzda, bu, realizmi daha da artır. Və bəzən hərfi mənada çox çətin olur. Bizi əsəbləşdirən (zarafatsız) sualı həll etməyə məcbur edən ilk şeylərdən biri, işçilərimiz necə və harada nəcis edə bilər - istədikləri anda axında və ya axındakı 150 pillədən aşağıda bu problemləri çözmək? Yoxsa yalnız 100 addımlıq yol qət edərək öz işlərini həll etməlidir?

Bundan sonra gündəlik problemləri daha az həll edəcəyik - mübahisə edən ər-arvad, qonşusunu qızını hamilə qoyub qaçdığında günahlandıran qəzəbli bir ata və digər narazı sakinlər ədalət axtarmaq üçün richtarzh-a gəlirlər. Bütün qərarlar və qanunlar (məsələn, brakonyerliklə bağlı) nüfuzumuza təsir edir və bu da öz növbəsində kənddən aldığımız qazanca təsir edir.

Bəli, inşaat və fəhlələrin maaşları üçün xüsusi bir sandıqda qalan bütün qəpiklər ödənilə bilər və verilə bilər - bir müddət sonra qazancımız başqa bir sandıqda görünür. Və bu vəziyyətdə, artıq lazımsız davalar və tacirlərdəki servis yarışları ilə maraqlanmadan, ancaq bir-iki gün ərzində pulun praktik olaraq cüzdanınıza düşəcəyini bilməklə işinizlə məşğul ola, digər tapşırıqları yerinə yetirə bilərsiniz. Bəlkə də pul cüzdanınıza düşməyəcək - əgər işçilərin maaşlarını vaxtında verməsəniz və kəndin daha da inkişafı ilə məşğul olmasanız.

 

Warhorse'dan olan Çexlər olduqca qeyri-adi bir RPG buraxdılar və ona ilk və ya daha az əlavə edilən əlavə də qeyri-adi oldu, realizm və orta əsrlər Bohemiyasının mümkün qədər etibarlı (yaxşı, mümkün qədər) və fərqli həyatını göstərmək istəyi haqqında bir oyunun ümumi fikrinə uymağa çalışdı. Bəli, burada süjetin özü, yumşaq desək, real deyil və qəhrəmanın güclü bir iş icraçısına çevrilməsi hamının xoşuna gəlmir. Əlbəttə, hər kəs üçün bu oyunun qalan hissəsi sabit bir qazanc əldə etmək üçün əla bir yoldur bir şərtlə ki, iqtisadiyyat qanunlarını və sonradan əldə etmək üçün əvvəlcə nəyin yatırılması lazım olduğunu xatırlasalar. 

Yaxşı cəhətləri: öz yaşayış yerinizə rəhbərlik etmək bacarığı; kifayət qədər inkişaf etmiş bir tikinti hissəsi; mühakimə olunan hökmlər. 

Pis cəhətləri: Kəndin inkişafı çox vaxt və pul tələb edir - bu çoxları üçün xoşagəlməz ola bilər.

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız