Dusk: 90-cı illərin “shooter”-i

2021-03-29 11:03:30

DUSK 90-cı illərin “shooter”-lərinin təklif etdiyi ən yaxşı tərəfləri özündə cəmləşdirir ki, nostalji xatirinə onlara qayıtmaq mənasızdır. Əgər nə vaxtsa Quake oyununu oynamısınızsa, dostlarınızla bu oyunun distibyutivini mübadilə etmisinizsə, ehtimal var ki, onu tamamilə fərqli xatırlayırsınız. Buna görə DUSK , qədim “shooter”-lərin dəqiq bir nüsxəsi kimi görünməyə çalışmır və “Old school shooter” üslubunda, həmin illərdəki sevinci qoruyub saxlayaraq bir atıcı oyunu yaratmaq istədi.

DOS açılış ekranı, səliqəsiz bir menyu və bu oyunları xatırladan bir interfeys - müasir oyunların müəllifləri nostalji oyatmağa çalışarkən hər zaman pis bir hiss yaşamaq ehtimalı var. Ancaq burada hər şey elə edilir ki, sanki Karmak özü 20 il əvvəl daha sonrakı texnologiyalara giriş əldə etdi, ən yaxşı atıcı oyununu yaratdı, lakin bu barədə heç kimə danışmadı - və yalnız indi bu oyun kimsə tərəfindən Steam-da aşkar edildi və buraxıldı. 

 

İki oraqla silahlanmış baş qəhrəman özünü zindanda tapır. Otaq çox kiçikdir, heç bir silah yoxdur və üç fermer başlarında qoxulu görünən paket və əllərində mişarlarla bizə tərəf qaçırlar. Artıq bu anda DUSK-da sizi qarşıda nə gözlədiyini anlamağa başlayırsınız. Onsuz da bu anda qarşıda nəyin olacağını anlamağa başlayırsınız - DUSK-da bir yerdə dayanmaq istəmirsiniz və oyun heç bir şəkildə buna təşviq etmir. Əksinə, nə qədər sürətli hərəkət etsəniz, bir o qədər güllə və ya sehrli bir mərmiyə tuşlanma şansınız az olur.

Fermerlərlə işinizi həll edəndən sonra və divarları araşdırdığınız zaman ilk sirri tapırsınız – gizlədilmiş bir tapanca. Əgər onun nəyə qadir olduğunu bilsəniz, düşmənlərə daha asan şəkildə qalib gələcəksiniz.


Bundan sonra arsenal böyüməyə davam edir: bir neçə dəqiqədən sonra qəhrəman artıq iki tapança tutur, sonra ov tüfəngini, daha sonra başqa bir ov tüfəngini tapır (onlardan iki əllə də vurmaq olar ). DUSK səni silahını heç vaxt yenidən yükləməyən qüdrətli bir superqəhrəman kimi hiss etdirir və R düyməsini basarkən, qəhrəman topu möhtəşəm bir şəkildə barmağına fırladaraq davam edir. Daha sonra baş qəhrəman bir tüfəng, bir oxatan və bir qumbara atıcı əldə edəcək – və oyun qətiliklə darıxdırıcı olmayacaq. 

Oyundakı səviyyə dizaynı xüsusi tərifə layiqdir. Vəzifə demək olar ki, həmişə eynidir - finala çıxmaq və yol boyu müxtəlif rəngli açar kartları toplamaq. Ancaq burada çoxlu fərqli lokasiyalar var! Hər şey qarğıdalı tarlaları və tövlələri olan ürpertici fermalarda başlayır, daha sonra sənaye zonasında davam edir və alternativ bir gerçəklikdə bir növ cəhənnəmlə bitir. Personaj gah özünü geniş bir açıq yerdə tapır, gah dəhlizlərlə əlaqəli laboratoriyalara köçürülür, sonra yerin altına düşür və dişlərindəki fənərlə tunellərdən keçməyə başlayır, bu da hətta əvvəllər heç onunla qarşılaşmayan şəxslərdə klaustrofobiyaya səbəb ola bilər. 

 

DUSK-dakı atmosfer qorxulu və hətta narahatdır. Küncdən tullanan monstrlar və başqa cəfəngiyatlar yoxdur - heç bir şey olmadığı anlarda belə xoşagəlməz hisslər yaranır və oyunçu başqa bir açar tapmağa və ya qonşu qapını tapmağa çalışır. Dəhşətli filmlər kimi qorxulu xışıltılar və ah-nalələr, qorxulu rəqiblər və ümumiyyətlə vizual dizayn üşütməsədə, heç olmasa bəzi epizodlarda sizi narahat edir. Xüsusilə oyunun ortalarında yerə qanlı izlər qoyaraq görünməz düşmənlər görünməyə başlayanda.  

Ancaq ətraf mühit və atmosferi unudaq - əsas odur ki, burada oyun oynamanın nə qədər yaxşı olduğunu bilməkdir. Və o şeytani şəkildə yaxşıdır və klassiklərə qarşı bu cür "qəzəbi" tanımayan "köhnə məktəb" atıcılarının ən qızğın pərəstişkarları belə, çətin ki, bir şeydə səhv tapa bilsinlər. Personaj çox sürətlə hərəkət edir, "tullanma" və "roket tullanışı" gözlədiyiniz kimi işləyir və zərurət yarandıqda təkcə əyilməklə hərəkət etmək deyil, həm də yuvarlanmaq mümkündür. Üstəlik, DUSK- da rəqiblərin üstünə tullamaq və ya başqa bir yerə yerləşdirmək üçün bəzi əşyaları itələyə və ya götürə bilərsiniz. Qutular, çəlləklər və digər lazımsız əşyalar sirr axtarmaq üçün və hər küncü araşdırmağı sevənlər üçün əlverişli olacaqdır (və burada bu cür şeylər hər səviyyədə var). 

Atışın özü o qədər də möhtəşəm deyil - gizli yerləri öyrənsəniz, güclü silahlara vaxtından əvvəl sahib ola bilərsiniz.  Düşmənlər arasında cinlərə tutulmuş kultistlər, əkinçilər, əsgərlər, skeletlər və bir çox başqa insanlar və canlılar var, bunların hər birinə sonda düzgün yanaşma tapacaqsınız və onlarla tez bir zamanda məşğul olmaq üçün silahları sürətlə dəyişdirəcəksiniz. Dizaynını eyni Doomdakı kimi yaddaqalan adlandırmaq çətindir, amma naməlum bir dildə bir personaja müraciət etmə və ya ingilis dilində "azğın" və "vəfasız" tələffüz etmələri uzun müddət qulaqlarınızda səslənəcəkdir. 

Ekranda 10 və ya daha çox rəqib qorxunc ah-nalə və xırıltı yerində olduqda Andrew Halshulya ( Andrew Hulshult ) ifasında ağır metal səslənməyə başlayır. Əvvəllər Brutal Doom və Quake Champions üçün musiqi yazmışdır, yəni bu cür “shooter” tipli oyunlarla birbaşa tanış idi. Bəstələr parlaq və bəzən kultistləri atəşə tutma anı ilə o qədər qəşəng sinxron olur ki, bəzən soundtrack DOOM 2016- dan daha keyfiyyətli görünür. Və sonra hamını məğlub etdiyinizdə və qəhrəman yenidən tarlalarda və dəhlizlərdə gəzəndə, çətin eşidilən bir embient hiss olunur və ya musiqi tamamilə sönür.  

DUSK daim içində yeni üstünlüklər taparaq sonsuz bir şəkildə tərif edilə bilər. Rəqiblər əllərindəki silahdan asılı olaraq fərqli davranırlar, yaxşı yerləşdirilmiş işıqlandırma yerləri daha atmosfer halına gətirir, əsgərlər və monstrlar ölümdən sonra gözəl vizualizasiya ilə geri uçur və ya hətta bir çox hissəyə parçalanır. "Speedrun" etmək və ya görünməyən düymələr və divarların yerlərini bir daha araşdırmaq istəyənlər üçün səviyyə sonunda keçid müddəti, öldürülən düşmənlərin sayı və kəşf olunan sirlərin sayı göstərilir. 

Yəqin ki, DUSK- un yeganə dezavantajı "bosslar" ilə əlaqələndirilir – çünki onların həyat göstəricisi çox geç tükənir və onları öldürmək üçün uzun müddət atəş açmalı olacaqsınız. Ancaq bir roketatarınız varsa, demək olar ki, onları tez bir zamanda məhv edə bilərsiniz. 

Multiplayer rejimi də bir qədər uğursuz adlandırıla bilər. Bu rejim elə də pis deyil, sadəcə uzun müddət qalma ehtimalı olmayan ən adi və mürəkkəb olmayan ölümlə mübarizədir. Bəzən girib oynaya bilərsiniz - xəritələr burada nisbətən genişdir və tək oyunçu kampaniyasında olduğu kimi qaçmaq və əylənmək üçün kifayət qədər silah və ilk yardım dəsti var. Bununla birlikdə, yeni DOOM-da , onlayn rejim yalnız kiçik bir bonus kimi görünür və buna görə də təəssüratı pozmayacaq, həm də təəccübləndirməyəcək. Hekayə xətti (əgər belə adlandırmaq olarsa) otuz dənə müxtəlif səviyyəni əhatə edir və xərclənən 419 rubla peşman olmamaq üçün kifayətdir.

DUSK bir daha təsdiqləyir ki, möhtəşəm bir oyunun hər zaman əla qrafika və onlarla müəllifə ehtiyacı yoxdur. Onun yaradıcısı , David Szymanski (David tərəfindən Szymanski) DoomQuakeDuke NukemHereticHexen, Blood və digər klassik oyunlara aşıq olub və öz oyunçu kütləsinə də eyni hissləri yaşatdırmaq istəyir. Nəticə etibarilə, DUSK şah əsərlər deyil, bizim yaddaşlarımızda yaşayan xatirələrə çox oxşayır. Və müəllif həqiqətən belə bir nəticəyə nail olmaq istəsəydi, onu yalnız müvəffəqiyyəti münasibətilə təbrik etmək qalırdı – amma xoşbəxtlikdən yenə STRAFE oyunu kimi bir oyun alınmadı.

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız