SID MEIER'S CIVILIZATION VI Oyununun icmalı

2021-04-05 11:43:48

Dörd əsr keçdi, ancaq "Sivilizasiyaya" maraq eyni yerdə qaldı. Deyirlər ki, sabitlik ustalığın əlamətidir və oyun sənayesindəki hər hansı bir şey bu sözləri sübut edirsə, o da ki, yalnız Sid Meier’s Civilization oyununa aiddir. Müəlliflər şablonları qırmasa da, janr inqilablarını təqib etməməsinə və təməl konsepsiyasını dəyişdirməməsinə baxmayaraq, serial pis çıxmayıb. Bəzi çatışmazlıqlara baxmayaraq, hamısı Alman maşını kimi etibarlı və səliqəlidir. Altıncı hissə də istisna deyil.

Bir sözlə, burada dünyanı ələ keçirmək lazımdır. Atəş və qılınc, mədəniyyət, Marsa enmə və ya Allahın kəlamını təbliğ etmək metodlar var –və bu metodlar hansı milləti seçməyinizdən asılı olan nüanslardır. Məsələn, Rumlar siyasətdə güclüdür, Rusiya, Ərəbistan və İspaniya inanclarında möhkəmdir, Romalılar şəhərlər böyütmək və yollar tikmək istəklidirlər və Fransa mədəniyyət deyilsə də casusluq edir. Burada hər kəs özü üçün bir seçim tapacaq, belə ki xəritələri on beş- iyirmi saat davamlı öyrəndikdən sonra öz favoritləriniz olacaq. Bununla birlikdə, qarşıdurma tərəfinin seçimi Sid Meierə görə oyunu oyun edən qərarların birincisidir.

Digər bir vacib seçim, şəhərlərin inkişafına aiddir; burada mərkəzdən üç hüceyrə radiusunda dönə bilərsiniz. Və burada oyunun bu hissəsi Amplitude studiyasının yaradılışından daha detallı oldu. Paytaxt üçün dumanlı bir yer axtarma və tikinti növbəsinin planlaşdırılması - ixtisaslaşmış binaların inşa edilə bilməyəcəyi bölgələrin işarələnməsinə daha bir narahatlıq əlavə edildi. Yəni kitabxana və universitet yalnız bir şəhərcikdə, emalatxana və fabrika sənaye bölgəsinə daxil edilə bilər, ticarət bölgəsi olmadan bir banka sahib bir bazar, hərbi şəhərciksiz də kazarma qurula bilməz.

Şəhərlərin divarsız olmağı onları müdafiəsiz edir, lakin onlarla birlikdə və hətta yaxşı bir düşərgə ilə, Civilization V-dəkindən daha asan fırtına ilə sovrula bilən qalalara çevrilirlər. Bölgələr üçün tikinti sahələri axtarışı mübarizənin yarısı olardı. Çünki tikintilərin biri yalnız çayın və ya bir dağın yanında tikilməli olacaq, digəri isə ancaq bir səhrada tikiləcək.Buraya su kəmərləri, təsərrüfatlar, otlaqlar, mədənlər, neft qazma qurğuları əlavə edərək qlobal bir strategiya daxilində bir şəhər simulyatoruna sahib olacaqsınız. Üstəlik, casusluq da bölgələrə bağlıdır. Bir cəsus ya düşmən şəhərciyindəki texnologiyanı oğurlayır, ya da bir sənaye bölgəsində təxribat hazırlayır və ya bir bank soyğunu edir - hər şeyi bir anda etmənin yolu yoxdur. Əslində mexanika təzə hiss edilir və düzgün böyümüş bir şəhərin partiyada uğur qazanmağın açarı olduğunu aydınlaşdırır.

 

Binalardan əlavə vətəndaşların qidaya, yaşayış sahəsinə və əyləncəyə ehtiyacı var. Düzdür, üç göstəriciyə uymaq, Orodruinə üzük atmaqdan asan deyil. Digər tərəfdən, müəlliflər hər bir bölgə üçün ayrı bir xoşbəxtlik təmin etdilər - məsələn, Sankt-Peterburq sakinləri ecstasy yaşayır və Tver iğtişaşlarla parçalanır və üsyançı hussarların dəstələri əkinləri yandırır. İndi iki-üç dəstə ilə gəzən barbarlar bu işığa baxsalar, üsyanın nəticələrini həll etmək çox vaxt aparacaqdır. Bir işçi ilə hər şeyi idarə etmək olmur.

Nəticədə, Sivilizasiya VI-dakı işçilər məhdud sayda hərəkətə malikdir - ümumiyyətlə üç, ancaq beş və ya altıya qədər böyüyə bilərlər. Ancaq tapşırığı dərhal yerinə yetirirlər, buna görə müqavilənin sonuna qədər hərəkətlərini hesablamağa ehtiyac yoxdur. Qullara qarşı incə nəzarəti sevənlərə daha bir zərbə yol döşənmə sistemi tərəfindən vurulur. Müharibəni daha rahat həyata keçirmək üçün astarın üstünə hansı altıbucağı qoyacağını düşünməyə vərdiş etmisiniz? Onu unutmağınız məsləhətlidir. Altıncı hissədə A və B nöqtələrini birləşdirməyin yalnız bir yolu aralarında dayanan bir karvanın təchiz edilməsidir. Beləliklə, indi qalanın altında, düşmən sərhədinə və dağın ətrafına çətin döngələr yoxdur.

Əksinə, müəlliflər xalqların dostluğunu çətinləşdiriblər. Seçimlərə yalnız diplomatiya əlavə edilməyib, həm də bir dava müharibəsi var: qonşusuna qəfildən hücum etmək, bütün şəhərlərdə istehsal və əhval-ruhiyyənin düşməsi ilə cərimə alırsınız. Məsələn, dinlərdəki fərqdən istifadə edə, mübahisəli bir şəhər üzərində mübahisə edə və ya müstəmləkələrin yenidən bölüşdürülməsinə başlaya bilərsiniz. Ancaq diplomatiyanın çevikliyi süni zəkaya bacarıq qatmadı: hər millətin varsayılan olaraq öz prioritetləri olsa da, hamısı ilk fürsətdə hücum edir, müharibədən əvvəl metodik olaraq dostluq edir.

Süni intellekt mübarizə edə bilsəydi, yüksək çətinlikdə bir şans qoymazdı. Bununla birlikdə, burada hər şey eynidir: ərazinin axmaq istifadəsi, əsgərlərin Braun hərəkəti və VI Civilization yeniliyi - bölmələrdə vahidlərin birləşməsi ümumiyyətlə kompüter tərəfindən nəzərə alınmır. Onu müharibədə məğlub etmək daha asandır. Qoşununuz azdır? Nəzarət olunan şəhər əyalətləri sizə bu işdə kömək edəcəkdir. Axı buradan yalnız istehsal, elm, mədəniyyət və din üçün deyil, silahlı qüvvələr üçün də bonuslar gəlir. Beləliklə, kifayət qədər pula sahib olduğunuz zaman müttəfiqlərinizi dərhal səfərbər etməyə xərcləyə bilərsiniz.

Və sonra - tanış hadisələr: müharibəni açıq şəkildə uduzan kompüter, atəşkəs üçün mənbələr vəd edir. Bütün düşmən paytaxtlarını ələ keçirtmək və bununla da qələbələrdən birini əldə etmək məqsədiniz yoxdursa, niyə razılaşmırıq? Təəssüf ki, süni intellektin düzlüyü serialın əhəmiyyətli bir çatışmazlığı olaraq qalır, buna görə orta çətinlikdə oynamaq mənasızdır ("Şahzadə") - bu seçim yalnız qlobal strategiyanı ilk dəfə görən yeni başlayana uyğun olacaq. Heç olmasa "Civilization" un inkişaf etdirəcəyi çox şey var.

Buraya giriş həddinin Sivilizasiya V-dən daha yüksək olması daha qəribədir. Suallar eyni maşın və arabadır. Məsələn, "vahidlərin" tam siyahısını harada görə bilərəm? Prestij balları nə verir? Qonşu ilə ticarətdən qazanılan mənbələr xoşbəxtliyi hansı şəhərdə artıracaq? Bir peyğəmbər tutub dinə başlamaq üçün nə qədər iman lazımdır? Milli park necə yaradılır və nə verir? Sonsuzca davam edə bilərsiniz və cavabların Civilopedia-da tapılacağı bir həqiqət deyil - bəlkə də serialın bütün tarixi boyunca faydalı məlumatlar baxımından ən sıx yumruq budur. Buna görə sınaq qaydaları ilə oyun qaydaları ilə tanış olmalısınız - bu həm sülhə, həm də müharibəyə aiddir. Bu yanaşmanın hələ də bir üstünlüyü olsa da: bu və ya digər prinsipi başa düşdükdən sonra onu sonsuza qədər xatırlayırsınız.

Müəlliflər dəyişkənliyi  siyasətə əlavə ediblər- burada Sivilizasiya VI bütün izzəti ilə üzə çıxır. Oyun bir anda iki texnologiya ağacına dırmaşmağı təklif edir: birincisi müstəsna elmi kəşflər ehtiva edir və çubuqlu bir daşdan tanklara və döyüşçülərə aparır, ikincisi isə sosial-mədəni cəhətlərə həsr olunur. Məhəllələr üçün planlar (məsələn, bir teatr meydanı və əyləncə bölgəsi) və liderlik, monarxiya və ya kommunizm kimi siyasi rejimlər və bunları yığmaq üçün bonusları olan kartlar mövcuddur.

Bu, rol oyunu kimi işləyir: hər formada bir sıra hüceyrələr var, burada bonuslar olan kartları yerləşdiririk - bunlar "Civics" dir. Məsələn, əsgərlərin maaşlarına qənaət, doğma torpaqlarında yüksək müdafiə və böyük hərəkətlilik hərbi əməliyyatlar üçün faydalıdır. Diplomatik, iqtisadi və xüsusi vətəndaşlar eyni şəkildə işləyirlər, şablondakı sayı bir rejimi digərindən fərqləndirir. Əslində Firaxis tarixindəki ən çevik siyasətlə gündəmə gəldi - bu çox yaxşı deyilmi?

Son böyük dəyişiklik diplomatik qələbənin dini zəfərlə əvəz olunmasıdır. Əlbəttə, BMT-də beşinci "Sivilizasiya" da səs vermək tamamilə saxtakarlıqdır. Rüşvət üçün kifayət qədər pulla, məclis qurultayından bir neçə gün əvvəl şəhər əyalətlərinə rüşvət verə, sonra özünüzə səs verə və çox səy göstərmədən müvəffəq ola bilərsiniz. Dində qaydalar daha mürəkkəbdir. Başlanğıc üçün öz-özlüyündə onu hələ qurmaq lazımdır. Allahın kəlamını şəhərlər və kəndlər vasitəsilə daşımaq da asan deyil, çünki missionerlər bir-biri ilə elə mübahisələrə girirlər ki, mübahisə edən adətən ölür.

 

İnam birbaşa məqsədindən əlavə xəritədəki güc nisbətini də dəyişdirir. Bir tərəfdən, xarici təbliğçiləri qovmağın bir yolu var - onları göndərənə qarşı müharibə elan etmək. Digər tərəfdən, din fəth edənləri sərt şəkildə üzür. Deyək ki, ispanlar katolikliyə çevrilən şəhərlərin sayında liderdirlər və qazanmaq üçün vəftiz etməyiniz üçün yarıdan çoxu qaldı. Belə bir vəziyyətdə müharibə etmək məntiqlidir. Ancaq İspaniyanı tozluğa silmək ümidi ilə düşmən koloniyalarını ələ keçirməyə başlayırsınızsa, ani bir məğlubiyyətə hazırlaşın, çünki imperiyanızdakı katoliklər düşmən torpaqlarını işğal etdikləri zaman gəlirlər. Beləliklə, tam fəthi iman sayəsində qazanmaq olmaz. Civilization VI, Sid Meier seriyasındakı digər hissələr kimi mübahisəlidir. Sadəcə azarkeşlərin dördüncü hissə ilə beşinci hissəni müqayisə edərək necə ciddi şəkildə qiymətləndirdiklərini xatırlayın.

Hələ də oyun çoxşaxəli və mürəkkəb hiss olunur, buna görə ona bir-iki gün sərf etmək bir parça tort yemək kimidir – yəni vaxt hiss olunmur. Oyunun sadələşdirilməsini normal qəbul edirsiniz - məsələn, işçiləri o qədər tez idarə etməyə alışırsınız ki, Civilization V-dəki nəzarəti onsuz da narahatlığa səbəb olurdu. Həm də bölgələrin işarələnməsi və siyasi qurucu kimi yeniliklərə aludə olursunuz və şüursuz olaraq onlar üçün həsrət çəkirsiniz, serialın digər bölümlərinə başlayırsınız. Sonda qeyd edək ki, Civilization VI beşinci hissədən daha çox satılır. Nə də olsa, yalnız DLC oraya dini, şəhər əyalətlərini, karvanları, tam sosial qurumları, mədəni qələbəni, bir çox fürsəti, millətləri, binaları və qoşun növlərini gətirdi. Bugün üçün əlavələr zaman məsələsidir və Firaxsinin bu məsələdəki təcrübəsini nəzərə alaraq, strategiya şübhəsiz skeptikləri şübhədən imtina etməyə məcbur edəcəkdir.

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız