Battlefield 1 Uğurlu yoxsa şanssızdır?

2021-04-06 16:16:56

Battlefield 1 kampaniyası çox güclü başlayır.  Bədii dəyər baxımından oyunun təsiri və mərkəzi fikrin ötürülməsi gücü bənzərsiz təsvir olunub.  Nə demək olar, fərdi bir əsgərin mənasızlığı, həyatının əhəmiyyətsizliyini, heç dəfələrlə ölməli olduğu təlim qədər heç bir şey göstərmir. Özünüzü qızğın döyüş gedən bir yerdə tapırsınız və Call of Duty-nin ən yaxşı vaxtları üslubunda, komandirin qışqırıqları altında düşmənin sonsuz təzyiqinə qəhrəmanlıqla tab gətirməyə çalışmalısınız. Yalnız indi qəhrəman bir dəqiqədə silah atəşindən yanaraq kül ola bilər. Kamera bu dəfə tankın içində oturan başqa bir döyüşçünün başına doğru “hərəkət edir". Ancaq bu hekayə də başlamazdan əvvəl bitir.

 

Beləliklə, Battlefield 1-in süjeti, kampaniyanın janr üçün tipik olmayan bir şəkildə oynanacağı fikrinə gətirib çıxarır. Onun əlamətdar yeri qeyri-adi şəraitə düşmüş adi insanların fərdi hekayələridir.  Mükəmməl bir super qəhrəman prizmasından məhrum olursunuz, bu da çox yaxşıdır.

 

Süjet, müharibənin müxtəlif iştirakçıları haqqında danışan yalnız altı miniatür hekayədən ibarətdir.  Hər birinin birdən dördə qədər vəzifəsi var.  Bunlar bir hekayə xətti ilə əlaqələndirilmir, ancaq bir məkan-zaman çərçivəsinə də yazılmayıb.  Gelibolu sahillərinin basqını, İtalyan Alplarındakı döyüşlər, Osmanlı İmperiyasına qarşı bədəvi üsyanı - fəsillər öz yerlərində tamamilə misilsizdir.  Hətta onlarda bir qədər pedaqoji dəyər tapa bilərsiniz - etiraf edin ki, hamımızın Birinci Dünya Müharibəsinin son hadisələrini yaxşı tanımırıq.

 

Əlbətdə ki, "tək" CoD-nin epik və göz qamaşdıran tamaşası ilə fərqlənmir.  Bununla birlikdə, hər bir missiyanın öz ləzzəti var.  Məsələn, "Heç bir şey təyin edilməyib" tapşırığı Metal Gear Solid V. mövzusundakı bir növ dəyişiklikdir. Qarşımızda böyük bir ərazi, bir sıra hədəflər, əlimizdə bir qılınc və at var - istədiyinizi edə bilərsiniz: səssizcə düşmənləri kəsib onları yayındıran bir gizlilikdən istifadə edə bilər və ya düşmən cəbbəxanasından istifadə edib bir neçə mina əldə etməyə cəhd edə bilərsiniz. Ancaq pilot Klayd Blekbern üçün kampaniya tamamilə fərqlidir - burada "Pinin həyatı" filminin ruhu ilə təqdim olunan müharibənin mənəvi problem məsələləri ilə qarşılaşmalı olacaqsınız.

 

 

 

 

Bəli, "single" rejimi heç bir həll təklif etmir. Ancaq müəlliflər bir neçə axşam həsr edə biləcəyiniz canlı və zəngin bir kampaniya yaratmağı bacardılar.

 

Battlefield 1-də multiplayer döyüşlərin bütün ənənəvi xüsusiyyətləri qorunub saxlanılmışdır. Geniş əhatə dairəsi, hərəkətlərin dəyişkənliyi, taktiki dərinlik - yeni DICE yaradıcılığından gələn təəssüratlar seriaın digər hissələrindən daha az canlıdır. İlk baxışdan hər şey əvvəlki kimidir: komandirlər yerli tapşırıqlar verir, həkimlər silahdaşlarını canlandırır, snayperlər yüksək hündür yerləri tutur, təyyarələrə hücum edərək qəhrəmanlıqla önə çıxır. Həm uğur həm komandanın ahəngdar işləmə bacarığından, həm də ayrı-ayrı oyunçuların bacarıqlarından asılıdır. Bununla birlikdə, texniki sahədə bu qədər cəlbedici olmayan Birinci Dünya Müharibəsinin qurulması atıcı tərəfdarları üçün əsl bir möcüzə oldu.

Bunun sirri sadədir: müəlliflər 20-ci əsrin əvvəllərindəki texnologiyanın dəqiq xüsusiyyətlərini yenidən yaratmağa çalışmadılar. Yerli təyyarələr cəlbedici şəkildə uçur və bəzi Mark V tankları şəhər küçələrində asanlıqla manevr edə bilirlər. "Casual" imitasiya oyunu dinamikləşdirdi - Battlefield 1 sələfləri qədər əyləncəli oldu.

Buna baxmayaraq, parametr tamamilə fərqli bir şəkildə qəbul edilir. Hər şeydən əvvəl, vizual səviyyədə: batacaq təyyarələr göydə uçur, tarla silahları yerdə guruldayır, əsgərlər bir-birlərini kürəklə doğrayırlar - bütün bunlar son CoD müəlliflərinin futuristik fantaziyalarından daha qəribə və ekssentrik görünür. Həqiqi insanlar belə döyüşməsələr də, hər şey daha yavaş və daha xoşagələn idi. Lakin DICE, müasir publikanın istəklərinə uyğun olaraq ustalıqla həqiqi döyüşü təqdim etdi.

 

Bir kilsəyə girəndə minaatan atəşinin səsini eşidirsən və bir an sonra dam, pəncərələr, divarlar yıxılır, sanki səhnələşdirilmiş videoda təəccüblə ağzını açırsan. Möcüzəvi şəkildə xarabalıqların altından diri çıxırsınız və hazır vəziyyətdə süngü olan bir Alman artıq sizə tərəf qaçır. Onu başından yaxşı nişan alaraq öldürürsən. Ancaq birdən qaz bombası ayağınızın altına düşür. Tələsik bir qaz maskası taxıb o kurqanın üstündən uzanıb nəfəsinizi alırsınız. Ancaq bir tank öz topu ilə göz qırparaq birbaşa oradan çıxır ...

Bu cür səhnələrin bolluğu inanılmazdır - hər qarşılaşma bu cür möhtəşəm mini ssenarilərdən ibarətdir. Ya düşmən təyyarəsi başımıza qanadı ilə toxunur, ya atış anında döşəmələr snayperin ayaqlarının altına düşəcək, ya da ki stesldən istifadə edərək düşmən əsgəri zərərləşdirəcəksiniz. Deyəsən bütün bunlar skriptlərin əsəridir - çox səhnələşdirilmiş və gözəldir. Çarpıcı qrafika və mükəmməl soundtrack tam bir daldırma imkanı verir.

Başlanan döyüş əməliyyatlarının tarixiliyi və miqyası tamamilə yeni bir rejimdə - "Əməliyyatlar" da hiss olunur. Bir dəyişikliklə "Zaxvat" və "Şturm" qarışığını düşünün - təcavüzkarların qələbəsindən sonra döyüş başqa bir xəritədə davam edir. Təcavüzkarlar ilk dəfə düşmən mövqelərini tutmaq məcburiyyətində deyillər - onların bir neçə cəhdi var. Uğursuzluq halında bir neçə super silahdan birini alırlar - eyni dirijabl və ya zirehli qatar. Nəhəng maxinanı məhv etmək olduqca çətindir, amma o heyrətamiz bir sürətlə ətrafdakı hamını məhv edir. Sürücü və topçular üçün yaxşı qorunan bir neçə mövqe və ən güclü atəş gücü heyətin ərazini tez bir zamanda təmizləməsinə və pexotaların nöqtəni tutmasına imkan verir.

 

Nəzəri olaraq, Əməliyyatlar, bir neçə turda uzanan, Şturm elementləri olan bir Hücumdur. Ancaq əslində tarixi bir döyüşdə iştirak etdiyinizi hiss etmək və nəzarət nöqtələrinin sadəcə bayraqlar olmadığını, ətrafında nədənsə dairələr qurmalı olduğunuzu deyil, həqiqi müdafiə mövqelərinizi oyuna münasibətinizi dəyişdirdiyinizi anlayın. Brifinqdəki ilhamlandırıcı səsləri və komandirin canlı şərhini, ardından bir saatlıq emosional qiyamət izlədikdə, döyüşün həqiqətən dəyəri olur.

Yeni rejim "Döyüş Göyərçinləri" komikdir, komandaların quşun dalınca qaçması, bundan sonra göndərmə yazmağa çalışması. Havaya üç göyərçini ilk göndərən qalib gəlir və s. Konsepsiya bir qədər xəyali görünür və buna görə rejim bir şəkildə ciddiyə alınmır.

"Capture" və "Supremacy" dəki komandaların məqsədi post tutmaqdıq, yalnız bir halda istifadəçilər nəhəng səviyyələrə və avadanlıqlara malikdirlər, digərində isə yalnız piyadalar üçün kiçik sahələrə çıxışı var. “Komanda mübarizəsi” ilə hər şey aydındır. "Fırtına" da olduğu kimi - burada da seriya üçün klassikdir. Çox rejim yoxdur və bəzilərinin bir-birindən bir az fərqli olduğunu nəzərə alsaq, ümumiyyətlə ruhdan düşə bilərsiniz. Ancaq bunu etməli deyilsiniz. Birincisi, əyləncələrin hər birində döyüş sahəsindəsiniz, tamamilə oyun oynayırsınız. İkincisi, vaxtınız varsa, mənim fikrimcə, "Əməliyyatlar" həyat üçün lazım olan hər şeydir.

Maraqlıdır ki, 20-ci əsrin əvvəllərindəki texnoloji inkişaf siniflərin silahlanmasına yalnız mənfi bir təsir göstərmədi. Kəşfiyyatçılar üçün həyat asanlaşdı: snayper tüfənglərinin hər biri müəyyən bir məsafəyə atəş etmək üçün "itiləndi", bəziləri isə bu məsafədə düşməni bir güllə ilə öldürməyə qadirdir. Həkimlər hələ də vəzifələrini vicdanla yerinə yetirir, yoldaşlarını müalicə edir və yıxılanları reanimasiya edirlər. Dəstək əsgərləri avadanlıqları təmir edə bilər, bu da çox vacibdir, çünki oyunda daha az vasitə var. Bu, qismən dəmir canavarları məhv etmək çətinliyi ilə əsaslandırılır - Birinci Dünya müharibəsi döyüşçüsünün arsenalında heç bir RPG yox idi. Bu da əladır - hərbi texnikanın yenilməzlik hissi heç vaxt bu qədər güclü olmamışdı.

Döyüşdə oyunçunun təcrübəsi artır və "vurulduqca" çıxarılan istiqrazlar üçün siniflərini təchiz edir. Cihazların siyahısı olduqca müxtəlifdir - eyni kəşfiyyatçı zireh patronları, snayper qalxanı, işarələr və müxtəlif növ qumbaralarla təchiz oluna bilər.

Adi sinifdən əlavə olaraq oyunda elit siniflər də var - xəritələrdə zamanlarının "supermenləri" üçün avadanlıq dəstləri var. Dəmir qarağatlı keşikçi demək olar ki, güllə keçirmir və güclü bir pulemyotdan atəş edir. Tank əleyhinə tüfəngli bir döyüşçü böyük düşmən maşınları ilə əla davranır. Flamethrower isə yaxın məsafədə məhvedici bir ölüm maşınıdır.

Bütün yerlər irimiqyaslıdır və hər biri tez bir zamanda xarabalığa çevrilir - hətta bir kərpic ev də sığınacaq rolunu oynaya bilməz. Məhv olma tam qaydasındadır- nisbi təhlükəsizliyi yalnız səngərdə hiss edirsən. Bəli və bir bomba yəqin ki, oraya uçacaq və ya minaatan partlayacaq ...

Əlbətdə ki, hər xəritənin öz taktiki xüsusiyyətləri var. Şəhər döyüşlərində yaxın məsafədən vuruşmaq xoşdur. Səhra snayperlər və tankerlər üçün oyun meydançasıdır. Minimum örtüklü tarlalarda at sürmək əyləncəlidir. "Argonne Meşəsi" nin labirintləri sizi sığınacaqda vuruşmağa və kolluqlar arasından çıxmağa məcbur edəcəkdir. Yeri gəlmişkən, Battlefield 1-də parkur elementləri meydana çıxdı - əsgərlər əllərini yuxarıya çəkərək aşağı maneələri dəf edə bilirlər.

Havanın dinamik dəyişməsi yerli mənzərələrə estetik cazibə verir. Günəşli bir havadan sonra sıx duman enə bilər. Və bu məkanları o qədər təbii edir ki, bəzən sadəcə gəzib ətrafdan zövq almaq istəyirsən. Dear Esther-də olduğu kimi - öldürülmək təhlükəsi yoxdur.

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız