DEUS EX MANKIND DIVIDED oyunun icmalı

2021-04-08 10:58:24

Irqçilik, ksenofobiya,tolerantlıq - bugün bu mövzular çox populyardır və onlar “qunduz ilə eşşəyin davasını” hətta fentezi RPG və fantastika oyunlarında belə kölgə altında qoyurlar.  Bunlara bariz nümunələr The Witcher seriyası və artıq Deus Ex: Mankind Divided - bütün zamanların ilk kiberpunk oyununun çoxdan gözlənilən davamı - oyunlarıdır.

Ümumiyyətlə, Witcher Geralt və agent Adam Jensen arasında ortaq cəhətlər çoxdur.  Sonuncusu keçmişdə deyil, gələcəkdə yaşasa da, boz quyruq formasında saçı ilə deyil, qara eynək və eyni rəngli keçi saqqalı ilə fərqlənir. Hər ikisi də süni şəkildə yaradılan öldürmə maşınları, əlçatmaz adi fani qabiliyyətlərə sahib fövqəlinsanlardır, digərlərindən daha yaxşıdırlar və ədalət üçün çoxlu səy göstərirlər.

Məhz bu sünilik və “xüsusilik” 2027-ci ildə onun kimi milyonlarla digər kiborqların dəli olmağından sonra Adam Censenə qeyri adi baxışların səbəbidir. Bu hadisədən sonra onlara demək olar ki  açıq-aşkar nifrət edirlər: hüquqlarını pozurlar, məhdudlaşdırırlar və gettoya sürükləndirirlər. Buna cavab olaraq “auqların”, yəni implantla təchiz olunmuş insanların hüquqlarını müdafiə edən KPA təşkilatı yaradılır

 

İki il sonra, Mankind Divided hərəkətinin baş verdiyi Praqada, güya auqlar tərəfindən görülmüş bir terror hücumu baş verir. İroniya budur ki, KPA lideri ilə əlaqə qurub onu həbs etmək tapşırığı 29 saylı İşçi Qüvvədə (bu yerli İnterpoldur) xidmət edən Adam Jensenə verilir. Və Adam ofisdəki tək auqmentləşmiş agentdir. Sizə tutduğu mövqeni anlamanız üçün təsəvvür edin ki, ABŞ-dakı son qiyamlarda, qaradərili polislərin mitinqlərində öldürüldüyü zaman və əksinə, yerli polis idarəsi, işi araşdırmaq üçün təyin olunmuş yeganə Afro-amerikalı polisdir.
 

Yadlar arasında özünkü, özününkülər arasında isə qərib

 

Deus Ex: Mankind Divided müəllifləri, CD Projektdəki həmkarları kimi, elmi fantastik və mücərrəd şeyləri (bu vəziyyətdə, kiberpunk, Illuminati, transhumanizm və digər sui-qəsd nəzəriyyələrini) çox səriştəli və düzgün qarışdırırlar.

 

Demək olar ki, dərhal özümüzü tamamilə ayrı-seçkilik, yabancı düşmənçilik və irqçilik mühitində görürük. Praqa, totalitar polis dövlətinin paytaxtı kimi tipik bir kiberpunk metropoliyaya bənzəyir, burada polislər hər addımda Jensen də daxil olmaqla Augs-dan sənəd tələb edir və sənədi etibarsız olanı şəhərətrafı gecəqondulara, bu cür kiberzibillər üçün gettolara göndərirlər.

Eyni zamanda güclü bir intriqa və bir çox sual yaranır. Komandadakı yeganə kiborg niyə Auqların hüquqlarını müdafiə edən təşkilat liderini ovlamaq üçün göndərilir? Kim bundan faydalanır, kim günahkardır? Və hamısı geniş məqsədlər güdmək üçün qurulmuş bir şey deyilmi? Təbii ki, bir quraşdırma - və dərhal Jensen, köhnə vərdişindən çıxaraq, yeni qalmaqallar, intriqalar, araşdırmalar və sui-qəsd nəzəriyyələrinin burulğanına girir. Bununla birlikdə, seriyanın müxtəlif oyunlarında göstərilən keçmiş və gələcək hadisələrə bir çox istinad və izahatlar veriləcəkdir.

Bununla birlikdə, süjetin təqdimatı və oyunun ümumi quruluşu Deus Ex: Human Revolution ilə müqayisədə dəyişməyib. Sərbəst araşdırmaqda, müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirməkdə və ya sadəcə başqalarının mənzillərində başqalarının kompüterlərini sındırmaqda sərbəst olduğumuz açıq bir şəhər var. Bir yerə atıldığımızda məcburi hekayə tapşırıqları var.

Ancaq eyni zamanda hər şey daha çox idi - şəhərin özü, vəzifələr və dialoqlar. Praqa, İnsan İnqilabından Detroit və ya Hanşadan xeyli böyükdür. Şəhər tamamilə qəşəng kiberpunk dizaynı və memarlığı, küçələrdə həqiqi (yaxşı, demək olar ki) həyatın mövcudluğu, vətəndaşların və polisin iştirakı ilə hər cür mənzərənin bolluğu, fəvvarələr, körpülərin və müxtəlif binaların birləşməsilə oyunçunu məmnun edir. Hətta metro vasitəsilə sürətli səyahət sistemi tətbiq etməli idilər - bununla da, Praqa bir neçə böyük məhəlləyə bölünmüşdür.
 

Və bu şəhərdə Adamın başqa bir işi də var. Oyunun əvvəlində çətinliklə mənzilindən çıxarkən kanalizasiyaya dırmaşa bilər, qəribə kultistlərlə qarşılaşa bilər və ofisin rəisinin “Adam, haradasan? Səni işdə gözləyirəm!” fəryadlarına əhəmiyyət vermədən bu qaranlıq işi araşdıra bilər.


O zaman "Gürcüstan mafiyası" ndan yerli cinayət başçıları üçün və ya məsələn, müxalifət jurnalistləri üçün kompromat sübutları toplanmasına aid tapşırıqlar olacaq. Bəzi süjet tapşırığının icrası zamanı belə, sizdən əlavə birtapşırığı yerinə yetrimək istənilə bilər - məsələn, bir məhbusu polisin təqibindən qurtarmaq, keçid kartını tapmaq və əlavə bir şifrə istifadə etmək.

Ssenaristlər, indi olduğu kimi vərdişli mənəvi suallarla bizi bombalamırlar. Əsas əxlaqi çıxılmazlıqlar serial üçün ənənəvidir - gizli və ya açıq şəkildə hərəkət etmək, öldürmək və ya heyrətə salmaq, qapını qırmaq, rüşvət vermək və hədələmək və ya aldatmaq və ventilyasiyadan keçmək (təbii ki, havalandırma yolu ilə).

 

Ancaq dialoqlarda, həmsöhbətin psixotipini təyin edən bir sosial düzəldicidən istifadə etdikdə, bir qayda olaraq, bizə "həbs və ya sərbəst burax, öldür və ya ehtiyat" arasında seçim verilmir, həmsöhbətini inandırmaq, özünü təslim etmək, geri çəkilmək, bəzi məlumatları bölüşmək və s. təklif olunur

 

 

Ancaq inandırma, reaksiyanın müşahidəsi və replikaların seçilməsi prosesi daha da maraqlı oldu. Deus Ex oyunundaki dialoqlar daha çox, daha yaxşı, daha uzun, daha mürəkkəb və daha müxtəlifdir. Buradakı hər bir araşdırma xarakteri həyat və mövcud siyasi vəziyyət haqqında söhbət etməyi sevir. Zirehli bir kiber orka bənzəyən KPA liderlərindən biri, zorba Viktor Marçenko ilə ilk görüşdə belə, onunla şiddətə, terrora və inqilaba qarşı pisliyə qarşı müqavimət göstərməmək barədə maraqlı bir söhbət apara bilərsiniz.

 

Etiraf edirik ki, bu yolla Deus Ex həqiqətən ciddi,  ransqumanizm problemlərindən daha aktual olan mövzuları gündəmə gətirir. Hətta kiməsə elə gələ bilər ki, müəlliflər burada oyunu həddən artıq aşdılar, oyunu və kitabı qarışdırdılar və süjet davamlı dialoqlarda və düşüncələrdə batdı.

 

Həqiqətən də ssenariyə dair iddialar irəli sürürüksə, bu açıq cümlənin ortasında açıq şəkildə kəsilmiş və davamı üçün açıq bir zəmin yaradan final üçündür. Jensen, konkret fikirlər üçün icad edilmiş bir kitab / oyun / film xarakterini xatırladan mexaniki hərəkətlər edir.

 

Mexanika, süjetin təqdimatı kimi, Human Revolution ilə müqayisədə çətin ki dəyişdi. Eyni hərəkət və gizli birləşmə, havalandırma sistemi ilə sürünmək, tanış mini oyunlar vasitəsilə kompüterləri və elektron kilidləri qırmaq, parol və giriş kodlarını axtarmaq…

 

Ancaq bütün bunlara görə müəlliflər çox düzgün əlavələr etdilər. Hər şeydən əvvəl, həqiqətən "patron" la bir görüşdən çıxdığımız zaman, hekayə missiyalarının sonunda belə, işlərin böyük əksəriyyətində açıq qarşıdurmaların qarşısını almağa imkan yaratdılar. Söhbəti düzgün aparsanız - sizə nəinki hücum etməyəcəklər, həm də vacib məlumatları paylaşacaqlar. Əks təqdirdə, bəli, mübarizə aparmalı olacaqsınız.

 

Gizli (yəni düzgün) keçidi seçənlər üçün bu, xüsusi olaraq döyüşlərə yönəlmiş eksperimental genişləndirmə oyunundakı görünüşü bir qədər azaldır - məsələn, geniş reklam olunan "Titan" dərialtı zireh və ya titrəyən nanoblade kimi.

 

Digər tərəfdən, yeni maraqlı dəyişikliklərin mövcudluğu ürəkaçandır, bunların arasında xüsusi olaraq gizli və ölümcül keçid üçün dizayn edilmişləri var. Müəyyən bir anadək (vacib bir tapşırığı yerinə yetirənə qədər) bir neçə eksperimental implant qura bilməməyiniz də vacibdir - kibernetik agentimizin güc sistemini çox yükləməmək üçün bəzi ayarları əbədi söndürməlisiniz. Bu, ötürmə taktikasını seçmək prosesinə əlavə bir element bəxş edir.

 

Hər halda, həm gizli sevənlər, həm də açıq döyüşə qarşı olmayanlar gizlənmə sisteminin nə qədər rahat olduğunu qiymətləndirəcəklər. Düşmənlərin səviyyəsində hərəkətinizi düzgün qiymətləndirməyinizə imkan verir (və hətta səssizcə bir maneə ilə onları yıxmaq) və cəsarətli bir döyüşün ortasında divarlar və qutular arasında uzun məsafələr boyu irəliləməyə imkan verir. Ümumiyyətlə, burada hər şey oyun üçün daha əlverişlidir, daha rahatdır - döyüş, nəzarət, interfeys, hack əməliyyatı.

 

Deus Ex: Mankind Divided, Human Revolution-un çox doğru əlavələri ilə genişlənmiş, kibernetik cəhətdən inkişaf etmiş bir versiyasıdır. Daha miqyaslı, sərbəst, maraqlı tapşırıqlar, dialoqlar və böyük nəslin mövzusu, daha çox gizli silah və implantlar, daha gözəl və detallı qrafika, qalan hər şey daha rahatdır. Eyni zamanda, keçid asanlaşmadı - əksinə çətinləşdi. Bu, dəyişdirilmiş Deus Ex-dir - və yalnız ilin ən yaxşı oyunu adını qazanmaq uğrunda mübarizə aparan rəqiblər bundan qorxmalıdır.

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız