Call of Ctulhu oyunun icmalı

2021-04-10 13:15:17

Dark Corners of the Earth oyunundaki kimi Call of Ctulhu oyununda da biz özəl detektiv qismində oynayırıq. Bu dəfə o keçmiş polis və Birinci Dünya müharibəsinin veteranı Edvard Pirsdir. Onu əlbəttə ki, sağlam adlandırmaq çətindir – keçmişin yükü, depressiya, alokoqolizm özünü biruzə verir, amma o yenədə öz işinin professionalıdır və rəssam Sara Xokinz və onun ailəsinin müəmmalı ölümünün səbəbini tapmağa qadirdir.
 

Darkouter adlı, Bostona yaxın uzaq bir adaya səfər artıq hər şəyi aydınlaşdırır, və biz nuar-detektiv əvəzinə qüsurlu LoveCraft-a aid bir xorror görürük. Kitlərin cəsədləri ilə dolu olan və yaşıl dumanlı sahilboyu gəzinti, altında sektantların toplanma nöqtəsi aşkarlanan Xokinzlərin qaranlıq malikanəsinə səfər, doktor-sadistin başçılıq etdiyi yerli psixiatrik xəstəxanada prosedurlar, Saranın çəkdiyi qorxulu və içindən monstrların tullandığı rəsmlərə baxış – bunların hamısı bizim detektivə çox pis təsir edir.
 

Və o artıq beş dəqiqə əvvəl onun gözünün qabağında ölənləri canlı görür, yad bədənlərə daxil olur, qəribə səslər eşidir, və bütün bunların gerçək və ya yuxu olmasını anlaya bilmir. Qallüsinasiyalar ilə reallıq bir birinə qarışır, və Edvard Pirs məhz bu halda dünyanın və onun həyatının taleyinə təsir edəcək qərarlar verməlidir.


Bütün bunlara baxmayaraq qəhrəmanın düşüncəsini azdan-çoxdan sağlam vəziyyətdə saxlamaq imkanımız da var. Vaxt aşırı oyun bizim qarşımızda seçim qoyur, yuxu dərmanını içmək ya yox, qadağan olunmuş dini kitabları oxumaq, və yaxud onları günaha batmamaq üçün tez bağlamaq – bunların hamısı qəhrəmanın taleyinə, onun düşüncəsinə və bütün hekayənin sonuna təsir edir.

 

Amma bəzi süjet hadisələrindın sonra nə seçim etsənizdə Edvard Pirs onsuzda psixoz vəziyyətində olacaq və bu da dialoqlarda yeni replikalara səbəb olacaq. Ancaq, bütün bu seçimlərin hamısı finalda öz əksini tapacaqdır. Təssüf ki, yan təsirləri biz oyunun sonuna doğru hiss edirik.

 

İstənilən halda Call of Ctulhu-nun müəllifləri oyunun birtərəfli olmamağını və rolu düzgün oynamağı üstün tuturlar. Oyun bütövlükdə “horror-adventure” ilə “action”-un birləşməsi, “stels”, pazlların həlli, ara-bir seçim imkanı verən dialoqlar, necə və nə cür etmək kimi şeyləri özündə birləşdirir.
 

Xokinzlər ailəsinin anbarına müxtəlif yollarla daxil ola bilərsiniz - dərhal gözətçiləri aldatmağa çalışın və ya əvvəlcə kimsəsiz bir ev tapın, kilidi açın, ittiham üçün  dəlillər tapın və köhnə şantajdan istifadə edin. Pis bir yerdən qaçmağa da iki yolla icazə verilir - əvvəllər fərqli otaqlarda bir neçə qolu işə salmış qəribə bir aparatı qısa qapanmaq və ya gözətçilərin diqqətini yayındırmaq üçün qaz borularını qırmaq.


Qeyri-doğrusallıq yalnız oyunun 1981-ci ildə ilk dəfə çıxan masa üstü sisteminə əsaslandığı və qəhrəmanın bir neçə parametrini yaxşılaşdırmağı təklif etdiyi üçün inkişaf edir. "Danışıq" ın köməyi ilə dialoqdakı həmsöhbətləri razı sala bilərsiniz, "Güc" onlara təzyiq göstərməyə, istənilən mexanizmi sındırmağa və ya hərəkətə gətirməyə, həmçinin kilidi aça bilmirsinizsə qapını çölə salmağa imkan verir.

 

 

"Axtarış" da bir mütəxəssis və ya usta, gizli obyektləri daha tez tapacaqsınız. Və bu, "Tibb" və "Gizli Elmlər" kimi göstəricilərin yalnız tapılan kitablar sayəsində vurulduğunu nəzərə almaq vacibdir: düzgün diaqnoz qoymağınıza və qalanlardan gizlədilmiş şeyləri həyata keçirməyinizə imkan verir.

Psixologiya və İstintaq da mövcuddur. İkincisi xüsusilə vacibdir - bu, yalnız qıfıl seçmək bacarıqlarını artırmır, həm də süjetə görə, məsələn, Hawkins malikanəsindəki yanğının nəyə səbəb olduğunu və ya necə olduğunu anlamalı olduğumuz zaman hadisələri daha təsirli şəkildə yenidən qurmağa imkan verir.

 

Əlbətdə burada da, düşüncənin vaxtaşırı sürüşərək "şou üçün" edildiyi və hər bir şeyə çox az təsir etdiyi düşünülür. Dialoqda "Eloquence", "Psychology" və ya "Power" istifadə etmək mümkün olmayacaq, buna görə də süjetin daha da irəliləməsinə kömək edəcək bir ictimaiyyətə açıq bir kopiya görünəcəkdir. Ancaq bu rol sistem ilə onsuz da daha yaxşıdır - bu şəkildə oyun daha da zənginləşir, yerləri araşdırmaq, xarakter inkişafını və rol oynamağı düşünmək arzusu var.

 

Nəticə olaraq, oyun, hər şeyə rəğmən, şübhə içində qalır, intriqanı saxlayır və ümumiyyətlə xoş bir hiss verir - buradakı qrafika inkişaf etmiş olmasa da, hər şey ən xoşagələn şəkildə bitməyəcək. Call of Cthulhu-da maraqlı tapmacalar və sadə gizli (hətta şkaflarda gizlənə bilərsiniz!) Kəşfiyyat və gərgin səhnələrlə ağıllı şəkildə dəyişir, məsələn bizi dünyadakı digər canavarı tutan runları sürətlə məhv etməyə məcbur edir. Çoxsaylı dialoqlar yaxşı yazılıb və hər zaman seçim üçün yer ayırır.

 

Müəlliflərin mübahisəli nüfuzunu nəzərə alaraq, Call of Cthulhu bir xəyal qırıqlığı ola bilər. Ancaq, Yaşlı Tanrılar adlı oyuna şükür, bu baş vermədi - həqiqətən mükəmməl, son illərin ən yaxşı Lovecraft oyununu, əsərlərin atmosferini dəqiq bir şəkildə çatdıran dəhşət, araşdırma, gizli və RPG qovşağında bir macəra oyunu aldıq və kult yazıçısı eyni zamanda zəngin, müxtəlif və bəzi yerlərdə qeyri-xətt oyun təklif edir.

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız