For Honor oyununun icmalı

2021-04-13 11:55:50

Birinci missiya başladıqdan etibarən biz bir malikanənin ələ keçirilməsinə heyrətlə baxırıq. Buna öyrəşin – çünki kampaniya rejimində epik hadisələr, oyunun mühərrikindəki videolar və xoş səs rejissorluğu çoxluq təşkil edir. For Honor möhtəşəm görünür, və oyunda bir çox simalardan xoşlanırsanda, fps-in düşməməsi səni sevindirir. “Gözlərə” vurulumaq sevgisi “ilk baxışdan” sevgisinə çevrilir.

Cəngavərlik şücaəti, Vikinqlərin və samurayların şiddətli qəzəbi - oyunun atmosferi bu üç sütunda dayanır və möhtəşəm şəkildə çatdırılır. Qəhrəmanların personajları xalqlarının mentalitetinə tam uyğundur. İlk tapşırıqları tez keçərək ətrafdakı hər şeyə heyran qalırsınız: rəngarəng mühit, qəhrəmanların vəhşiliyi və kütlə döyüşlərinin zənginliyi. Onların işi kiçikdir - bir atmosfer yaratmaq istəyirlər və bunun öhdəsindən də gəlirlər: döyüş meydanı döyüşçülərlə doludur, hər yerdə qışqırıq səsləri və metal çırpımının səsləri eşidilir.

Hələ bilmirsiniz ki, çox oyunçu döyüşlərindən sonra tək oyunçu kampaniyası darıxdırıcı görünəcək.

Sevinc hissi tez bir zamanda keçir. Süjet xəttində bizə 3 fraksiya üzərindən oynamağa imkan veriləcək.Hansısa Qara Daşın Legionunun ekspansiyası haqqında bəhs edən əsas hissələr süjet xətti ilə birləşir. Baş verənlərin mahiyyətini dərindən öyrənmək olduqca tez cansıxıcı olur - dərhal süjetdən hər hansı bir ssenari açıqlaması gözləməyəcəyini başa düşürsən. Ardından oyun cansıxıcı olur - "Oraya gedin, onu öldürün" kimi əlavə tapşırıqlardan sonra For Honor üçün tək oyunçu kampaniyası getmir.

Oyunu süjet və əyləncə xatirinə deyil, döyüşün ilk bacarıqlarına yiyələnmək üçün keçirsən. “Battlefield”-də olduğu kimi, burada da hər şey onlayn döyüşlərə hazırlaşmağa yönəldilmişdir. Və görünən odur ki, müəlliflər kampaniyanın "təlim" vəziyyətini yaxşı bilirlər, lakin digər tərəfdən nədənsə onu ballistadan çəkiliş və ya tələsmədən müşayiət etmək kimi tamamilə darıxdırıcı əyləncə köməyi ilə uzadırlar. Döyüşlər çox təsir edici və müxtəlifdir. Qılıncoynadanlar bıçaqları çarpazlaşdırır, iki əlində silahlı yekəpərlər öz düşmənlərini qarət edir, yaralardan qan axır, başlar çiyinlərdən uçur ... Kadrda kifayət qədər qəddarlıq var, animasiyalar çoxdur və bir-birləriylə mükəmməl birləşir.
 

Ancaq ən başlıcası, mexanika və prosesin qavranılması səviyyəsində Ubisoftun bu yaradılışı da heç fps baxımından aşağı düşmür. Döyüşlər həqiqətən döyüş kimi hiss olunur və rəqiblərin adi "fəryadları" deyil - klaviatura və siçan üzərində uzanan əllər sanki qılıncın ağırlığını hiss edirlər.


Bütün bunlar yalnız məcazi söhbət deyil. Müəlliflər janrda bir növ irəliləyiş əldə etməyi bacardılar: hələ heç kim bir çox fərqli hücum və kombinasiyanı əhatə edən döyüş silahları ilə zəngin bir döyüş mexanikini yarada bilmədi. Ağıllı bir döyüş sistemi tətbiq etməyin nə qədər çətin olduğunu təsəvvür edə bilərsiniz. Axı həqiqi qılıncoynatma bir neçə sxematik texnikaya deyil, minlərlə nüansa malikdir.
 

For Honor döyüş sistemi Chivalry-ə bənzər bir mexanik üzərində qurulub: üç istiqamətdə zərbələr endirilir və bloklanır. Hücumdan əvvəl düşmənin yanında qırmızı göstərici görünür və hansı tərəfdən müdafiə olunmağınızı göstərər. Ayrı bir hücumu dəf etmək çətin deyil, ancaq hücumlar ardıcıl olaraq töküldükdə və düşmən hərəkətləri gizlətmək üçün hər cür yol tapdıqda, ən maraqlısı başlayır. Döyüşü qazanmağın açarı həm oyunçunun təcrübəsi, həm də reaksiya və gözlənilməz hərəkət etmək bacarığı kimi şəxsi keyfiyyətləridir.

Kombinasiyaların qurulduğu güclü və zəif hitlər var. Doğaçlama edirsiniz, rəqibinizin özünü, üslubunu hiss etməyə çalışın, fərqli taktikalardan istifadə edin. Bütün bunlar ən dinamik kabin istiliyində baş verir və adrenalin partlamaları ilə müşayiət olunur.

 

Əlbətdə ki, bu realizmin arxa tərəfini də xatırlatmaq lazımdır: Çünki For Honor oyunçuya qarşı çox tələbkardır və döyüşdə bir azadlıq hissinə çatmadan və müntəzəm olaraq qalib gəlməyə başlamazdan əvvəl seçdiyiniz bacarıqları artırmaq üçün çox vaxt lazımdır.

Bacarıqlardan on iki dənədir - hər fraksiya üçün dörd qəhrəman. "Dəstəkləmə" və "daşımaq" kimi rolların klassik paylanmasını unut: buradakı hər sinif özünü təmin edir. Avangard, müdafiəçi, qatil və hibrid bir-birlərindən döyüş üslublarına görə fərqlənirlər - məsələn, qatillər daha çevikdirlər və müdafiəçilər güclü zərbələrə güvənirlər.

Hər bir qrupun eyni sinifindən olan qəhrəmanların ortaq bir xüsusiyyəti olduğu halda, ümumilikdə bənzərsiz simvol kimi qəbul ediləcək qədər vizual və döyüş fərqliliyinin olması vacibdir. Döyüşçülərin hər birinin öz birləşmələri var. Onların çoxu (yeddi - on) deyil, ancaq bir döyüşçünün aspektlərini uzun müddət öyrənə bilərsiniz.

Bir qəhrəmanla mübarizə üsulları belə istifadəçidən fərqli ola bilər. Kimsə güclü müdafiə və əks hücumlara, kimsə qəzəb rejiminin sürətli başlamasına, kimsə dayanıqlılığa və yorucu mübarizəyə güvənir. Hər bir xarakteri ehtiyaclarınıza uyğun şəkildə bu qədər zəhmətlə uyğunlaşdırma qabiliyyəti "fərdiləşdirmə" sistemi tərəfindən təmin edilir. Matçı tamamladıqdan sonra hədiyyələr alırıq - oyun içi valyuta, təcrübə və qarderob əşyaları. Hər kiçik şey bir parametrə bir artım verir, digərini azaldır. Beləliklə, çox davamlı bir döyüşçü yarada bilərsiniz, ancaq zəif hücumlarla. Və ya müdafiə qabiliyyəti sayəsində düşmüş müttəfiqlərin dirilmə sürətini artırın. Ayrıca, gerb üçün emblemlər, naxışlar və s.

 

Oyun içərisindəki mağazadan da istehlak malları ala bilərsiniz. Bu balansa təsir edəcəkmi? Nəzəriyyədə bəli. Limitsiz bir cüzdanı olan bir insan, lazımi şeyləri əldə edəcək və bir neçə inkişaf etdirəcəyi tonlarla polad toplaya bilər.

 

Əsas çox oyunçu rejimi "Bölgələrin fəthi" standartdır: döyüş əsas məqamlar üçün aparılır. Onlardan birinə yaxınlaşaraq yaxınlıqdakı rəqibləri məhv edərək komandanın bankına xal gətirməyə başlayırsınız.

Döyüşlər dörd-dörd gedir. Buradakı kartlar olduqca kiçikdir, bir çoxu düz xəttlidir. Kiçik sahə sayəsində yüksək səviyyədə bir dinamika təmin edilir - hara dönsəniz, özünüzü həmişə hadisələrin mərkəzində tapacaqsınız.

"Atışma" və "Məhv etmə" rejimləri "deathmatch" əmrinin dəyişiklikləridir. "Duel" və "Carnage" filmlərində bir və ya iki rəqiblə döyüşdə bacarıqlarınızı sınaya bilərsiniz.

Əyləncələrin hər birində həm sürətli oyun formatında, həm də "Müharibə Münaqişəsi" adlandırılan çərçivədə əylənə bilərsiniz. Bu, əraziləri fəth etmək və qorumaq üçün fraksiyaların geniş miqyaslı bir çarpaz platforma döyüşüdür. Fərdi oyunlarda qalib gəlməklə strateji fəaliyyətlərə investisiya qoyula biləcək ballar qazanırıq. Müharibənin nəticələri on həftə davam edən hər mövsümün sonunda yekunlaşdırılır. Düzü, bütün bu cəfəngiyatlara kimlərin bağlanacağını təsəvvür edə bilmirsən.

Bir neçə gün oynadıqdan sonra, həyəcan söndükdə və üç rejimin sadəcə darıxdırıcı olmadığını, lakin heç vaxt əsl məftun olmadığını hiss etməyə başladığınızda, prosesin ümumiyyətlə For Honor'da gecikdirən yeganə şey olduğunu başa düşürsünüz. Əyləncə xəsisdir və istifadəçi hansını seçəcəyinə və xəritədə hansı tapşırıqların olduğuna baxmır. Əsas odur ki, rəqib tapmaq və onunla mübarizə aparmaqdır.

Buna görə, daha çox əmr rejimlərini seçirsiniz - döyüşlər daha uzun sürür. Rəqibləri gözləmək oyunu çox ləngidir. Və bu anda qətiyyən ediləcək bir şey yoxdur: "fərdiləşdirmə" fərqli geyim kombinasiyalarını həvəslə sınamaq üçün çox primitivdir. Səkkiz oyunçunun yarısını botlarla əvəz etdiyi üçün sessiyalardan tez-tez gedişləri də əlavə edin. PC versiyasında oynamaq də zəhlətökəndir. Siçanı gamepad çubuğunun tam hüquqlu əvəzi adlandırmaq olmaz.

Hər qəhrəmanı avtomatizmə yiyələdiyiniz zaman, bütün kartları əzbərləyəndə və yerli Duncan Macleod olanda sizi iki şeydən biri gözləyir: ya hardcore oyunçular liqasına köçürsən, ya da oyunu tərk edirsən. Düzdür, bu mərhələ kifayət qədər uzun sürəcək. Lakin nəticədə məzmun çatışmazlığı və ikinci dərəcəli istifadəçi təcrübəsi özünü hiss etdirəcəkdir. Onur üçün davamlı yeniləmələrə, təzə rejimlərə, xəritələrə, qəhrəmanlara çox ehtiyac var. Əks təqdirdə, ciddi bir multiplayer intizamına çevrilməyəcəyinə şübhə var.

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız