Resident Evil Village

Resident Evil Village icmalı

2021-06-09 12:10:11

Resident Evil seriyası, vaxtaşırı köhnə kanonları rədd edərək, özünü tamamilə yeni tərəfdən kəşf edən əlamətdar cəsarət göstərir. Bununla birlikdə, hər dəyişim eyni dərəcədə də müvəffəq olmur. Məsəl üçün, əgər Resident Evil 4 uzun illər boyu üçüncü şəxs macəra oyunlarının etalonuna çevrilməyi bacardısa, Resident Evil 7 bu janrda yeni bir söz deyə bilmədi.

Resident Evil Village yeddinci hissənin fikirlərini davam etdirir: eyni qəhrəman, eyni perspektiv və ümumiyyətlə eyni oyun. O, miqyası və müxtəlifliyi ilə sələfini üstələsə də, lakin təəccübləndirməyi bacarmır.

Ethan Winters, həyat yoldaşı Mia'yı Luiziana'daki Baker malikanəsindəki əsirlikdən xilas etməsindən üç il keçdi. Seriyanın köhnə qəhrəmanlarından Chris Redfield onların oradan çıxmalarına kömək edir və Winters-ə özünümüdafiə dərsləri öyrədərək, Şərqi Avropaya köçməsini tövsiyə verir. Orada cütlüyün Rosemary adlı bir qızı dünyaya gəlir və həyat öz axarı ilə davam edir – ta ki Chris onların evlərinə girərərək Mia'nı vurub Rose'u qaçırana kimi, hansını ki Ethan oyun boyu axtarmalı olacaq.

Rumıniya dağlarındakı adsız bir kəndin yaxınlığında uşaq axtarmaq məcburiyyətində qalacaqsınız. Yerli əhalini qulyabanılar qorxudur, yaxınlıqdakı qəsrdə vəziyyətə qaniçən qadın baxır, üç qonşu mülkün sahibləri isə əməllərində ondan geri qalmırlar: sadistlər öz rəiyyətləri üzərində eksperimentlər aparır. Bununla birlikdə, sakinlər dörd rəhbərin də itaət etdiyi Ana Mirandanı təvazökarlıqla tərifləməyə davam edirlər. Ethan’ın, qızını yenidən görmək üçün, kimin qarşısından keçməli olduğunu təxmin etmək çətin deyil.

Əlbətdə ki, ssenari heç vaxt Resident Evil-in güclü yönü olmayıb. Bu baxımdan, düşərgə axmaqlığını başa düşən və özünü ciddiyə almayan RE4 seriyasını tam əminliklə ən parlaq nöqtə adlandırmaq olar. Səkkizinci hissə, təəssüf ki, bunun tam əksini edir. Ethan dişlərini gıcırdadır, pislərə şiddətlə xırıldayır və qızının adına bütün çətinlikləri gərgin şəkildə aşır. İroniyaya yer yoxdur - Village səmimi şəkildə dramatik olmağa çalışır, lakin bu iddia heçnəyə əsaslanmır. Əvvəllər üzsüz olan Ethan bu dəfə daha çox səs çıxarsa da, bu məna vermir: “qızım haradadır” və “sizi öldürəcəyəm, lənətə gəlmişlər” kimi ifadələr lazımi ab-hava yaratmır. Antaqonistlər də yalnız bir xarakter xüsusiyyəti ilə öyünür.

Hekayənin mərkəzi mövzuları da, əvvəlki kimi ürəkaçan deyil. RE7-dəki cani öz ailəsini yaratmaq fikrinin aludəçisi idi, Ethan isə arvadıтж xilas etməyə çalışırdı - səkkizinci hissədə isə o artıq qızını xilas edir, xanım Dimitrescu yalnız qızlarının qayğısını çəkir, Miranda Ana  isə adının haqqını verir. Village özlüyündə başqa bir şey haqqında danışmaq istəmir - ya da danışa bilmir.

Səkkizinci hissə yeddinci hissə kimi oynanır. Biz birinci şəxs görünüşlü yerlərdə gəzirik, məxluqları vurur, tapmacaları həll edirik və sursat, ilk yardım dəstləri və resurslar (patron və ilk yardım dəstləri yaratmaq üçün) kimi hər cür lazımsız əşyaları toplayırıq. Oyunun ilk yarısı əsasən yerləri araşdırmağa həsr olunur. Oyunun ilk hissəsi əsasən lokasiyaları kəşf etməyə söykənir və bunun üçün hər qutunun içinə burnunu soxmalısan. Düşmən azdır, Lady Dimitrescu və qızları isə ümumiyyətlə toxunulmazdırlar. Qalanın sahibi, RE2-dəki Mister X kimi eyni prinsipdə işləyir: yerləri gəzir və Ethan-ı fərq edərək, təqibə başlayır. Qaniçəni keçmək, açarları toplamaq, düymələri lazımi yerə gətirmək - oyunun əsas məzmunudur.

Oyunun şuter komponenti darıxdırıcıdır: atışlar hər dəfə düşmənləri dayandırır və RE2 remeykinə aid heç bir parça əlavə edilməyib - helə təəssürat yaranır ki rəqiblər sadəcə güllələri özlərinə hopdururlar. Maraqlı rəqiblər azdır; ümumiyyətlə qulyabanılara və onları hər mağazaya buraxmaqdan başqa bir şey etmək çətindir.

Rəvac fikir horror-un soyuq bir süjet və ya güclü bir macəra olmadan da gedə biləcəyini söyləyir: əsas şey qorxulu olmaqdır. Və bu cəhət hər şeyin ən çətin hissəsidir, çünki dərindən fərdidir. Bununla birlikdə, qorxu filmlərinin qədim zamanlardan müraciət etdiyi iki ibtidai fobiya var: gizəm və öz həyatları naminə qorxmaq.

Village nə birini, nə də digərini çağıra bilir. Əgər əsas qəhrəman qətiliklə toxunulmazdırsa, onda onun üçün narahat olmağın mənası nədir? Əvvəlki oyunda, Ethan bir qolu və ayağı olmadan qaldı: kəsilmiş əzasını kötükə qoydu, şəfalı bir iksirlə yudumladı və işini davam etdirdi. Bu baxımdan, səkkizinci hissə sələfini sözün əsl mənasında hissə-hissə təqlid edir: bir epizodda Ethan qalada üç mərtəbəni üzü ilə sındırır və sonra heç bir şey olmamış kimi ayağa qalxır. Ethan, o zaman heç bir şeyə əhəmiyyət vermir: oyundaxili çarxlarda başına gələnlər nə olursa olsun, erkək bunun öhdəsindən gələ bilir.

Bununla da Resident Evil Village-ın əsas məsələsinə gəldik: oyun son dərəcə proqnozlaşdırılandır. Əvvəllər təklif edilən hər şey görünür və köhnəlmiş şablonlara heç nə əlavə edilmir. Bir yerdə altına sürünə biləcəyiniz bir yataq varsa, bir neçə dəqiqə ərzində bu yatağın altında gizlənməli olduğunuz halda qarşınızda qulyabanı görünəcək. Bir qulyabanı toxunuşla öldürüləcəyi təqdirdə isə, biz tezliklə Outlastın ruhuna uyğun gələn bir seqmenti qarşılayacağıq. Oyun bir qəhrəmanı adla çağırırsa, çox güman ki, artıq bu bir növ pis zibilə çevrilib. Bütün bunlar artıq baş verdi və bir dəfədən çox - tanış şeylərsə xüsusi qorxu yaratmır.

Resident Evil Village-in mütləq üstün olduğu bir şey görmə qabiliyyətidir. Bədii dizayn mükəmməldir, RE Engine hələ də əla bir şəkil yaradır və ətrafdakıların təfərrüatları təriflənmir. Dimitrescu qalasını bir muzeydə olduğu kimi mebel, rəsm və sıva qəliblərinə heyranlıqla gəzə bilərsiniz. Kənd Şərqi Avropa ləzzətinə bürünmüşdür: tanış xalçalar, tikiş maşınları və qazanlar hər yerdə var. RE7 monotonluğundan fərqli olaraq yerlər arasında tutqun dəhlizlər və rəngarəng açıq sahələr çoxdur. İnsanlar da əla alınıb: üzləri real, ifadələri canlı və hərəkətləri təbiidir. Kəndin hər digər ekran görüntüsü masa üstü divar kağızı rolunu oynaya bilər.

Resident Evil Village'ı inkişaf etdirənlər, əlbəttə ki, "qorxu janrında tamamilə yeni bir oyun" yaradacaqdılar, amma həddindən artıq borc miqdarı yeniliyə ziyan vurdu. Və yeddinci hissədən demək olar ki, dəyişməyən yöndəmsiz oyun heç vaxt bütün dövrlər üçün bir şah əsərinin əsasını təşkil edə bilməz. RE8 ilə keçirdiyiniz vaxta görə peşman olmayacağınızı düşünürəm, amma çətin ki, seriyanın ən yaxşı oyunu olsun.

 

 

 

 

 

Digər Xəbərlər

Xəbər Lenti

Komanda P W D L Xallar
1 Shirvan Kings 19 10 3 6 33
2 Oghuz Tribes 19 6 5 8 23
3 Ucar Valleys 19 6 4 9 22
4 Khachmaz Fishers 19 5 3 11 18
5 Ismayil Cavanshir To. 19 5 3 11 18

Ən Son Oyunların Nəticəsi

Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Solipsistics

2

Exit Frags

0
Azərbaycan Silahlı Qüvvələri gününə həsr olunmuş turnir.
2021-06-29 10:50:32

Germanitas eSports

2

VIA Clan

0

Bizim Partnyorlarımız